Zákaznícka podpora

https://www.funidelia.sk/cart

Dostal som nekompletný výrobok/chýbajúce položky alebo príslušenstvo

Ospravedlňujeme sa, ak vám bol doručený neúplný produkt. Je možné, že sme ho v takomto stave dostali z výroby.

Kontaktujte nás a požiadajte o vrátenie prostredníctvom "vášho účtu". V časti vrátenia objednávky uveďte dôvod alebo použite kontaktný formulár uvedený nižšie. Na urýchlenie procesu uveďte:

  • Referenčné číslo produktu a uveďte chýbajúcu položku.
  • Číslo objednávky

Hneď ako dostaneme vašu žiadosť, budeme vás čo najskôr kontaktovať s riešením. Ak bude vrátenie peňazí schválené, vrátime vám celú sumu zaplatenú za položku, s výnimkou nákladov na dopravu, alebo ak je produkt stále k dispozícii, pošleme vám nový produkt. Na uplatnenie tohto nároku máte 14 kalendárnych dní od dátumu prijatia objednávky.

** Dôležité: Pred odoslaním tovaru späť je potrebné nás upozorniť na chýbajúcu časť produktu a že máte v úmysli tento produkt vrátiť. Ak to neurobíte, môže to mať za následok odmietnutie vrátenia.

Ďalšie súvisiace otázky:
Top