Zákaznícka podpora

https://www.funidelia.sk/cart

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Informácie o sledovaní nájdete v detailoch objednávky prístupom k "vašemu účtu".

Ak má objednávka viacero produktov, môže každý mať odlišné termíny dodania.

Avšak odhadovaný dátum poskytnutý počas procesu nákupu je dátum, kedy obdržíte všetky produkty spoločne. Ak ste dostali e-mail informujúci o odoslaní vašej objednávky s dopravou, nájdete v ňom priamy odkaz na sledovanie. Ak nemáte tento e-mail k dispozícii, môžete tiež sledovať svoju zásielku prístupom k "vašemu účtu". Tam vám poskytneme údaje o prepravcovi, aby ste sa s nimi mohli priamo spojiť a získať presnejšie informácie.

Poznámka: Ak sa zobrazí, že balík bol doručený, ale vy ste ho neobdržali, prejdite na stránku "Dodané a neobdržané" pre ďalšie informácie.

Ďalšie súvisiace otázky:
Top