Zákaznícka podpora

https://www.funidelia.sk/cart

Bola vaša objednávka oneskorená?

Je nám veľmi ľúto, že vaša objednávka nebude doručená do predpokladaného dátumu dodania. Uvedené predpokladané dátumy sú vo väčšine prípadov splnené, s výnimkou podmienok mimo našej kontroly, ako sú napríklad oneskorenia v preprave.

Pre ďalšie informácie, prejdite na stránku "váš účet".

Ak objednávka ešte nebola odoslaná:

Skontrolujte dostupnosť jednotlivých položiek. Ak existujú objednávky, ktoré zdržujú vašu objednávku, môžete ich odstrániť.

Ak napriek tomu, že ste objednávku upravili a stále ju nedostanete včas, môžete objednávku zrušiť (bez ďalších poplatkov).

Ak už bola objednávka odoslaná:

Zrušenie objednávky alebo urýchlenie jej doručenia už nie je možné, pretože je už u dopravcu. Ak objednávku nedostanete včas, môžete požiadať o vrátenie platby do 14 kalendárnych dní od dátumu doručenia.

Ďalšie súvisiace otázky:
Top