Zákaznícka podpora

https://www.funidelia.sk/cart

Obdržal/a som chybný/poškodený produkt

Mrzí nás, že ste nedostali objednávku v perfektnom stave. Pravdepodobne sme ju dostali v takom stave z výroby alebo sa mohla poškodiť počas prepravy.

Kontaktujte nás a požiadajte o vrátenie prostredníctvom "vášho účtu" a v časti vrátenia uveďte dôvod alebo použite kontaktný formulár uvedený nižšie. Na urýchlenie procesu uveďte alebo priložte nasledovné:

  • Referenčné číslo produktu a poškodenie
  • Číslo objednávky
  • Fotografia poškodenia a tiež obrázok štítku alebo čiarového kódu kostýmu.

Hneď ako dostaneme vašu žiadosť, budeme vás čo najskôr kontaktovať s riešením.

Ak bude vrátenie peňazí schválené, vrátime vám celú sumu zaplatenú za položku, s výnimkou nákladov na dopravu, alebo ak je tovar stále k dispozícii, pošleme vám nový produkt. Na uplatnenie tohto nároku máte 14 kalendárnych dní od dátumu prijatia objednávky.

** Dôležité: Pred odoslaním tovaru späť je povinné nás informovať o chybe produktu a o vašom úmysle vrátenia. Ak to neurobíte, vrátenie môže byť zamietnuté.

Ďalšie súvisiace otázky:
Top