Pre požiadanie o vrátenie platby, musíte sa prihlásiťv službe Funidelia pomocou svojich používateľských údajov. Nezabudnite, že máte 14 kalendárnych dní na spracovanie vrátenia platby. Po kliknutí na túto časť, kliknite na objednávku s produktami, ktoré chcete vrátiť, a potom vyberte konkrétne položky a váš dôvod na vrátenie.
Vyberte možnosť vrátenia: Môžete si vytlačiť vhodný návratný štítok pre vrátenie tovaru (cena 4,99 €) a nechať balík na najbližšom zbernom mieste, alebo ho odoslať samostatne. Keď dostaneme balík v našom sklade, budeme pokračovať k vráteniu platby.
Najskôr skontrolujte či váš produkt spĺňa podmienky uvedené v našich pravidlách pre vrátenie tovaru.
Pre požiadanie vrátenia platby, postupujte podľa týchto krokov:
Zadajte svoj používateľský účet:
Vaše produkty sa niekedy nemusia zobraziť v tejto sekcii a nemôžete ich vrátiť, kým neuplynie 12/24 hodín od dátumu dodania. Dôvodom tohto omeškania je to, že systém vyžaduje krátke časové obdobie na zaznamenanie dát operátora, ktoré naznačujú, že objednávka bola doručená.
Vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť:
Musíte vybrať produkty, ktoré chcete vrátiť, a uviesť dôvod (iba ak chcete, ale veľa nám to pomôže).Pripravte si balík a vyplňte dodací list: Správne zabaľte zásielku s vrátením vytlačeného a vyplneného dodacieho listu, ktorý ste dostali e-mailom s potvrdením objednávky. Vrátenie tovaru musíte zorganizovať s prepravnou spoločnosťou podľa vášho výberu a do 14 kalendárnych dní vrátiť príslušne zabalený balík na adresu uvedenú vo vašom používateľskom účte.
Od chvíle, keď zaregistrujete vrátenie zásielky na webovej stránke, dostanete e-mail s potvrdením a s pokynmi, ktoré treba dodržiavať pre odoslanie produktov a obdržanie vrátenia platby.
Nezabudnite vyplniť dodací list prijatý e-mailom s potvrdením o doručení objednávky.
Získajte vrátenie platby:
Hneď ako dostaneme vrátené produkty, začneme proces vrátenia platby. Ak ste zaplatili kreditnou kartou alebo PayPal, vrátenie platby bude účtované priamo na kartu alebo účet PayPal. Nezabudnite, že náklady na dopravu sa nevracajú.Ak chcete zmeniť veľkosť prijatého kostýmu, postupujte podľa krokov uvedených nižšie a zadajte novú objednávku so správnou veľkosťou. To znamená, že najprv musíte požiadať o vrátenie aktuálnej objednávky a potom zadať novú objednávku so správnou veľkosťou.
Radi by sme vás informovali, že osobné údaje poskytnuté v tomto formulári budú spracované spoločnosťou Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Tieto informácie zhromažďujeme preto, aby sme vám mohli adekvátne odpovedať na vaše žiadosti alebo otázky. Oprá